” HANGON MAAKTE HET
ONS MOGELIJK OM
VAN TWEE NAAR ÈÈN
PLOEGENDIENST TE GAAN”

Dankzij de slimme oplossingen van HangOn was
het voor Electrolux Wasserij Systemen in Zweden
mogelijk om in hun productieproces de
ploegendiensten terug te brengen van twee naar een.

Urban Carlsson, Electrolux Laundry Systems


“Ongeveer drie jaar geleden hebben we besloten om de ophang capaciteit van onze frame hangers te verdubbelen, en  tegelijkertijd hebben we gezocht naar nieuwe oplossingen om het poedercoat  proces efficiënter te maken”, verklaart Urban Carlsson van Electrolux Wasserij Systemen in Ljungby, Zweden.
“Samen met HangOn hebben we geëxperimenteerd met verschillende ophang oplossingen. Het heeft weken geduurd en  sommige ideeën werkten helemaal niet. Aan het einde van elke dag, kreeg mijn contactpersoon bij HangOn een nieuwe uitdaging op zijn bordje en een dag later werd er een nieuwe oplossing gepresenteerd. Dat was geweldig en  uiteindelijk hebben we heel veel problemen  zo opgelost.

Urban Carlsson heeft sinds de midden  negentiger jaren met HangOn samengewerkt. “De eerste keer dat ik ze ontmoette was op een tentoonstelling waar ik hun intelligente ophangsysteem ontdekte.
Dat is een echt sterk punt. We hebben een geweldige zakelijke relatie, zij kennen ons, hoe we werken, en wat we nodig hebben. Ze begrijpen onze zaken en ze zijn een  betrouwbare partner die altijd op tijd levert.
Als er iets is vertraagd, dan leggen ze ook uit waarom. HangOn is professioneel en betrouwbaar. Zelfs terwijl ze gegroeid zijn als bedrijf en ook internationaal hun vleugels hebben uitgeslagen, is onze persoonlijke relatie gelijk gebleven”.

Urban Carlsson concludeert dat het  poedercoat proces bij Electrolux Wasserij Systemen nu optimaal is. “Ik denk niet dat we op dit moment nog efficiënter kunnen zijn. Samen met HangOn hebben we een stabiel proces gemaakt voor onze ophanging. Maar we blijven natuurlijk zoeken naar nog slimmere oplossingen in de toekomst!”